25. mars 2009

HV mars

Min hemmelige venn på hobbyboden i mars er Shygirl :-)

Spennende!

1 nøste gul Tuva. med en utfordring på å lage klut

fulgte også med mønster.

Den har jeg ikek brukt denne gangen.

Men jeg har mere garn igjen.. så den skal jeg begnne med på neste klut.

3 nøster Trysilgarn som jeg aldri har brukt før,

Mange nye utfordringer her denne mnd. Gleder meg til å prøve det ut.

teposer og kakao.

To artige te lys.

Og 4 herlige maskemarkører.

Der fikk jeg en ny vri på de og..

Tusen takk Shygirl!

Og her kommer kluten jeg har laget av tuva garnet :-)

Dette mønsteret har jeg hentet fra en Amerikansk blogger med masse fine kluter

Ble litt småfeil her og der.. Men det blir bedre neste gang

1 kommentar:

shygirl sa...

Så gøy at du tok utfordringen, kluten var jo kjempeflott! Mange fine mønstre der ute :-))
Masse fint her i bloggen din, den klukkaen var utrolig lekker. :)
Takk for besøk i bloggen min også, jeg legger deg til blogglisten min for hit kommer jeg gjerne igjen :-)
Ha en fin dag :)