24. des. 2009

De siste adventsgavene for denne gang :-)

24.des

image

Året Grand Finale ble..

Heklenål i Harmony Wood..

og to sjokonisser..

Har ikke så mange heklenåler. og har fortsatt tilgode å teste Harmony Wood.. Så dette gleder jeg meg til :-)

TUSEN TAKK Toril.. For alle de fine gavene jeg har fått av deg denne mnd. :-)

23.des

image

Rødt ullgarn.. som jeg skal bruke når jeg lager nissene jeg har fått mønster på før i desember. 

22.des

image 

Glitterpynt.. til å live opp ett middagsbord,eller brukes til pynt :-)

21.des

image Har aldri strikket med viking sportsragg før.. så dette må jeg prøve meg på.. Herlig lilla farge.. som ikke kommer så godt frem her.

20.des

image

Et rødt kulelys.. som brenner i stua akkurat nå :-)

19.des

image Disse var knallgode.. har gått med de i hele dag :-)

18.des

image

En engel til å ha på treet og en sjokoladenisse  :-)

17.des

image

Oppskrift på vaniljefudge.. Har aldri prøvd.. men skal gjøre det i romjula tenkte jeg..

Ingen kommentarer: